15 oktober

Hejhej!
Ladda ner blogg appen nyss! Får se hur de funkar men de verkar bra:) sen har älskling min data laddare med sig där han jobbar så då passar de kanon detta!! Kanske till och med kan uppdatera mig lite mera oxå ;) haha! Sitter och kollar på färjan just nu, jädrar va folk gör bort sig i tv säger ja bara, men de e väll de som gör de underhållande att kolla på ;p
annars så har de hänt en stoor förändring i mitt liv. Har hållt på och göra lite förändringar nu under en månad typ, färgade håret brunt samt ögonbrynen! Nått ja alltid vart emot i mitt liv :p haha men ja va trött påt, och ja ville göra nått nytt! Sen har ja börjat träna stenhårt och bytt kost HELT!! Så jävla peppad så de finns inte!! 6 gånger i veckan kör ja och Jennifer på gymmet samt ut och går en timme varje kväll! Vi har hållt på i en vecka nu och allt känns skitbra! Åh de har gett resultat så man blir bara mer och mer taggad!! Skönt och få nån rutin i livet just nu! Åh piggare samt gladare är man oxå :D
Men visst saknar man familjen och vännerna hemma i Östergötland! Men just nu ska ja fokusera mig på nått ja velat göra väldigt länge!
Åker hem till mamma och pappa nästa vecka för ska jobba fre-sön så de ska bli trevligt:)! Vet inte hur länge ja stannar men tillräckligt ialf;) hihi måste mysa med familjen lite grann ❤samt mina bebisar Bella & Dacke!! Så de ska bli kul:)
Haha nu blev de ett långt inlägg för denna gång, mycke roligare att skriva från telefon än min sega dator!:) så om dehär publiceras bra så kommer ja skriva oftare! Men nu ska ja inte skriva så mycket mer för ikväll för ska gosa ner mig framför tvn igen och kolla på nått bra!:) eldat hemma så de e varmt och mysigt me!:)) myspys!
Ni får ha de så bra så hörs vi!
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0