8 Mars

Tjenixen!
Nu sitter ja här redo och klar för att sticka iväg till Värmland! Om drygt en timma går spårvagnen så har lite tid och slappa innan de bär av:) ska bli så kul! Och för en gångs skull så tare inte hundra år och åka! 2h 11 min så de e ju skönt:) Men de som blev lite jobbigt va att ja hade tänkt mig lite lätt klätt med skinjacka osv.. så ringer Joakim och säger att de e 1DM SNÖ där uppe!:O:O oh här äre liksom sol som vanligt.. haha fick tänka om lite då;) men men.
Haha blev helt överlycklig igår när ja hitta ett extra fack på min väska där man kunde ösa in massa kläder som inte tog plats:D älskar min Nike väska!! Den ser inte så stor ut och man får verkligen plats med allt! Helt underbart.
Igår då, kom hem från jobbet vid nio så åt ja lite frukost och myste med Saga som va helt galen..
Sen blev ja så uttråkad så ringde min kära mormor och åkte till henne och åt god mat som vanligt:) Sen åkte vi till Cornelia och dom! Gud har inte träffat dom på hur länge som hellst! Så de va super kul och träffa mina sötnosar igen! Vi lekte massor och hade jätte kul:)
Sen framåt kvällen tog ja tåget hem. Så de va min dag!
Nu har ja faktist inte så mycket mer och skriva:P så vi får höras när ja kan next time!

Pusssisar


En väldigt gamal bild, men de va ialf en på alla tre tsms:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0