20 Mars♥

hej!
Har precis duschat och nu sitter ja här.. åkte hem till nkpg imorse en sväng, skulle fixa en grej. Men åker tillbaka ikväll igen:)
Va ute och gick förut, väldigt skönt! Vädret va helt okej! Men vart snön kom från igår vet ja inte.. men snabbt försvann den ialf så de va skönt! Fick rycket förut och trots att ja inte får av Joakim så bakade ja hålkakor (a)
haha han har sagt till mig att jag inte får baka nått nu tills vi har flyttat.. vi måste tömma frysen. TRÅKIGT tycker ja:P älskar ju att baka oh de. Men men får inte baka nått mer nu tills vi flyttat. Ska ge mamma och pappa lite tänkte ja me så de inte blev så mkt kvar..
igår hade ja en del och styra med. Ville köra lite shettisar så tog in Alice och Striker och körde dom var för sig, super duktiga var dom!! och askul me:D! Sen greja vi i stallet som vi alltid gör, och på kvällen red ja min finis:)!
Får se om ja hinner rida plutten ikväll. Beror på hur dax pappa kommer och hämtar mig.
Imorn blire jobb 14-18.Samt samma tid på torsdag med. nice me lite jobb!
jaja nog pratat för denna gång! nu ska ja hitta på nått:L

hejsvejs!


2år+5månaderkan inte tänka mig ett liv utan dig, I♥U






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0