10 Juli

Hej.
De va ett tag sen här märkte jag.. Men har inte haft varken ork eller nån speciell lust att blogga senaste tiden. Har jobbat rätt mycket sen haft annat och göra, sen att min dator vart seg som bara den har inte gjort de roligare att gå in på den då :p. men nu verkar den ha "vaknat" till liv min lilla maskin(Y) så nu ska ja göra en update tänkte ja!
Ligger i sängen och myser med Sagis! Ska straxt sova, jobb 9-20 imorn:) Har vart ledig nu i fyra dagar så de ska bli skönt att jobba lite!
Har vart ute i Rimforsa och jobbat dom senaste veckorna nu! Barnen har vart på läger där som vi annordnat:) Jätte mysigt och trevligt ställe verkligen!! Ja måste nog ha världens bästa vikariejobb, att få bada,sola, åka på utflykter titt som tätt är himmelriket när det är kanonväder! Är så lyckligt lottad! Va tex i High Chaparall med barnen+ annan personal. De va super roligt:) har vart där när ja va liten men de va heelt annorlunda nu kan ja lova, haha. En grymt lyckad dag hade vi ialf!
Så lider gör man verkligen inte på mitt jobb. Visst finns de tuffa dagar där med, men man får igen allt sen ialf så det blir värt allt slit ändå.
Men annars än jobb så har ja mest slappat, man blir så himla trött i kroppen när man inte är så van vid att kliva upp tidigt på morgonen längre som man gjorde förr till skolan.
Har vart iväg och badat, solat, ridit en del,fiskat med älskling,.
Sen hämtade jag Cornelia i förrgår så hon hälsade på oss tills igår, de va väldans trevligt:) Fick träffa dom andra två skruttarna med och herregud va stora dom blivit!! Blev helt chockad när jag såg dom. Främst Klara! Sist ja såg henne kröp hon och prata några enstaka ord och va superblyg.. Nu när Veronica öppna dörren sprang hon ut i hallen och babbla på som bara den med mig :') haha ja ni tiden går för fort ibland känner man.
Men men så äre när man flyttar ifrån allt och blir borta ett tag..
mer än så har ja inte gjort faktist. Kännts rätt bra ändå att bara slappa! men vädret kunde ju vart lite bättre tycker man ju.. visst vi behöver lite regn då och då men inte skyfall en hel dag nästan.. blixtar och dunder hare varit me.. riktigt busväder. men får hoppas de e över nu så man kan få lite mera färg på kroppen:)
Blir lite jobb nu sen på lördag ska vi på Cornelias kalas då hon fyller 7år! Sen får ja se vad jag hittar på dom andra lediga dagarna ja har! Men fortsätter min dator såhär så kmr ja nog skriva lite oftare:) men ska väll inte säga för mkt om de för då blire väll aldrig av ;)
aja nu ska ja sova för att orka imorn!
Hade fint och puss på er!
 
 
 
 
High Chaparall, bild från en utav alla teatrar dom spela! Superbra var dom!
uteritt på ridlägret!
Lite fiskning med min älskling<3
Jennifers student!
Mina änglar<3
Våran fina Saga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0