13 Februari

hejsan!
Nu sitter ja här med bajs ont i huvet och vill bara sova men pappa ska komma och hämta mig efter sex nångång så de går inte för då kommer ja troligen inte höra telefoon och aah.. så får vänta tills ja kommer hem te mamma och pappa i guess. Va och hälsa på dom igår och umgicks lite. Skulle letat efter ishockey klubbor till Joakim, men hitta dom inte:p leta nog i hela stallet asso, även höskullen men icke fanns dom där inte. Ska kolla om ja hittar dom i veckan igen. På onsdag blire jobb me mamma oxå! Ska bli kul att få jobba tsms för en gångs skull:)
Sen ska ja ridaa och hare nice ute på landet! Tror Saga mår bra av lite landet luft me! Fan va hon sprang runt ute igår, så kom hon hem och bara slockna hela kvällen! haha sötnos!
Annars så i helgen rå så vare lugnt som vanligt. haft myskvällar och kollat på skräckfilmer och ätit lite mumsigt ohså! härlig helg med andra ord:) vi gjorde till och med pannkakstårta;) haha troor ja kollat på petson och findus för mkt xd men ja har alltid velat testa och göra de och de blev super gott!! Så de va inte sista gången ja gjorde de inte:)  
Men nu ska ja inte skriva mer för Saga biter mig i armen så hon vill väll att ja ska lägga all uppmärksamhet på henne;) så vi får höras när ja har tid!

Puss


Min bebis när vi kolla på petson och Findus förra veckan:') de roligaste va att hon verkligen kolla påt me! haha mitt hjärta♥

Pannkaksmästarn:)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0