27 September.

God morgon!

Sitter och äter frukost på ballkongen! Solen skiner och det är jätte bra väder!! hur underbart som hellst!
Kom nyss hem från mamma och pappa haha blev en tripp dit igår.
Va och hälsa på hos mormor och åt mat sen drog vi hem till dom så ja fick rida:D
Sen blev ja kvar där. Men nu är jag hemma igen. Blir att träffa ialf Erina på stan idag! Kanske Alex me om hon är bättre i foten.. otursbarnet va igång igår och tappa en tv på foten :/.. AJ! Hoppas hon är bättre nu.
Sen får jag se vad som händer mer av dagen.
Va så himla underbart och rida igår! Vi red långt och gallopera! ja red barbacka så ja höll på och flyga av..;) haha men gud så vi skratta!va as kul:)
haha tog liite för mkt frukost kände ja.. får typ slänga hälften;) (Y) bra fia.
Nu ska ja in och lägga mig framför tvn och tare lugnt innan ja ska börja göra mig iordning.
ha de fiint

Pussheej<3


Du är de bästa som finns♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0