18 September.

Hej och hå!
Har inte haft tid och blogga eller lust för vårat internet är helt cp rent ut sagt.. så de e liite jobbigt att sitta och blogga när allt fuckar ur hela tin:p men nu äre fan bra.. för stunden.
Helgen då! Åkte till mamma och pappa i torsdags eftermiddag, fick gosa med alla djur och min familj♥
Sen på morgonen bar det hemåt igen, Joakim hade kommit hem då med! hihi
På kvällen kom mina fiina brudar till mig, Emilia, Jossan och Julia! Det blev utgång, som blev så himla rolig! As grym kväll! Kvällen slutade med att Jossan och ja gick hem och köpte mat och väckte Joakim och satt i våran säng och åt;) haha!
Igår mådde man som man förtjänade kan ja säga.. huvudvääärk,usch!
Men hängde med Joakim till hans massage och fotvård som han fick av mig när han fyllde:) Sen resten av dagen åkte vi till mormor och åt middag och hade det trevligt!:)
Sen på kvällen kollade vi på bio, Friends with benefits! As rolig film säger ja bara, sevärd som fan!
Åhså idag har jag jobbat till tre! Sen va vi på IKEA en sväng och handlade nödvändiga saker till lägenheten:)
Ikväll blire mys har ja bestämt, inget på schemat ialf! Film fåre nog blii:)
Nu ska ja nog börja med maten!
Ni får ha de så bra,.

Pussheej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0