Done!

NU är ja äntligen klar!! Gud så fint och fräsht det är här hemma nu:) hihi
Det som har blivit gjort är:

Har skurat ur alla lådor och skåp, möblerat om lite grann i dom med!
Vikt ihop alla mina kläder i garderoben, då de såg ut som kriigxD
torkat/ dammat alla hyllor, tvbänk, bord.
Diskat alla bestick riktigt ordentligt. De kan ju bli lite slarvigt när man diskar för hand, men med svinto blev dom jätte fina:)
Tvättat!
Dammsugat alla rum!
Skurat golven.
Och till slut så lagade jag mat, fick ble potatismos och falukorv i ugn:)

DE e allt jag gjort, säkert glömt nått me xd haha men men.
Nu sitter ja nyduschad och väntar på att pappsen ska komma hit! Då ska vi fixa med allt här hemma, sen hänger jag med domhem för ja vill ridaa!!
Sen så ska ja jobba imorgon! Karin ringde förut så de ska bli niice!
Men hänger nog med pappa hem efter jobbet sen igen, måste rida hästen:)
Men nu ska ja kolla lite grann på tv.
Hare fint.

Pussheej<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0