7 Maj

Men tjenare folket!

Här sitter ja en lördag kväll och pluggar svenska?:s helt sjukt.. haha men måste få skiten gjord för ja vet så mycke vääl att ja inte kmr vilja plugga i veckan! hehe
Idag har ja hjälp pappa hela dagen och hämta plattor mamma vill ha i trädgården typ. Sjuukt jobbigt. Tänk att varje jävla platta väger runt 30-40 kg och vi konka runt på en 25 st! Fifan va de känns i kroppen nu kan ja lova! Och duktig som ja är lyckades ja skada mig me:L skulle hämta sand och så fastnade skottkärran så all sand for ut och ja slog i smalbenet i skottkärran(Y)! yey me! Har fortfarande ont!! alltid ska ja göra mig illa!
men men blev nästan klara, eller i stort sätt klara med allt men ska fixa lite imorn me! Sen på kvällen grillade vi good mat och drack goott vin med mamma och pappa! Underbar lördag om ni frågar mig!:)
Plus att de e en as bra film på tv:n nu me så de blir ju fan inte bättre! eller jo de kunde de ioförsig vart.. ;) hehe!
Aja de va min lördag ialf. Känner att ja babblar på en hel del!
Tror ja avrundar och säger tjao för ikväll!
Hörs gör vi jämt;)

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0