Solbränd vare ja!

Haha åter igen lyckas ja bränna sönder hela kroppen typ... GAAAH! de gör så ont!
Ja sola ryggen i högst 20 min och blev röd som en tomat:( sen framme på bröstet har ja oxå lyckats snygga till mig me lite röd färg:) härligt! Men hoppas de lägger sig över natten och blir brunt, de brukare bli;)
Mer idag då, fan Tilda vann en tävling idag fick hon reda på de va en tävling mans kulle skicka in och säga om man gjort något kreativt hemma, då skickade hon in om sin kaninuppfödning och hennes hemsida på internet plus alla kanin hinder hon gjort. Åh titt på fan så blev hon veckans vinnare så nu tävlar hon om att vinna en Iphone.
Men priset hon fick nu va 1000kr, sen att corren kommer till oss imorgon och skriver repotage i tidningen plus att skitungen får vara med i tv:o xd haha!
Så resten av dagen som vart har vi städat där nere bland alla kaniner och fixat fint ohså!
Så nu kan ja lova er att det är kliniskt rent där nere ialf;) haha När ja sopar lämnar ja inte ett ända höstrå kvar!! ;D haha! Sen en stund på kvällen va vi nere hos Cattis och kollade på söta lamm! Guuuud så gulliga dom var:') blev helt käär!
Så de har vi roat oss med idag, så nu är ja nyduschad och trött som en apa och ska sova i min säng alldeles straxt!
Saknar min Joakim brevid mig!:( blir så tomt nu när man alltid haft honom brevid sig i flera dagar:(..
Älskar dig min fina älskling!♥


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0