Oväder på g.. :(

de känns att åskan kmr inatt :( usch! ja hatar att sova själv när de ska regna, blixtra och dåna.. vill ha min älskling som håller om mig då!! De blev inte mycke till ridtur förut heller.. Hann rida i fem minuter så hörde ja buller och såg blixtrar så då släppte ja ut han i hagen istället och tog hand om de sista i stallet ist och gick upp. De är så obehagligt att rida när de åskar, farligt me:P Så får ta igen de imorgon om vädret tillåter de.
Ska in till stan imorgon me så blir och ta nio bussen imorn te åtvid och sen vidare till lkpg. Måste hitta nått och ha på mig på frejas student plus lite sommar kläder känner ja. va ett tag sen man införskaffa sig det. Så det blir nog bra. Hoppas hinna med nio bussen till Lkpg! Men de ska ja nog :)
Blir nog och sova straxt om man ska orka med morgon dagen.
Vi hörs imorgon hörreni:)

Pussheej<3


Saknar dig min underbaring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0