My last♥

ÅÅÅH herreguud hitta massa as bra Chris Brown låtar nyss på spotify!!! Kommer inte kunna sova inatt inte! Fyfan va grymma dom är:o helt sjuukt. Älskar den människans musik verkligen, ryser av rösten och hur han dansar till alla låtar! Fyfan helt underbart.

Har vart jävligt duktig idag måste ja få lägga till. Gav hästarna vatten förut och duschade även min älskling som bara stod kvar och njöt! Tycker så synd om dom när de är såhär varmt. Visst de är mycke bättre än -30 grader ute, men ändå me all päls och allt . Ialf underlättade lite för honom idag kändes de som för han bara stog helt stilla och blunda :') min söta hästis! puss pån.
Sen ialf har ja städat båda bilarna idag me!
Plus de så har ja städat hela huset me typ :P ialf dammsugat och haft mig! De tog sin tid men nu är de jätte fint!:) älskar när det är rent och fräsht omkring än!
Haha min och Joakims lägenhet kmr vara kliniskt ren hela tin känns som ;) kmr inte få vara stökig och dan!;)
Längtar efter min älskling me♥! Ska gosa massa med han när han kmr hit nästa gång :)! hihi

Nu ska ja straxt sova, ska kolla lite bloggar först:) Ska ju till skolan imorgon vid nio för oh grilla med HR plus våran klass:) ska bli mysigt! Sen kanske Jossan ska med mig hem och rida:D! Hoppas de inte är för varmt för dom då(a)
Så de blir en chilldag morgon me andra ord! Härligt.
Ha en bra natt då folket. Nu ger ja mig för ikväll.

Pussheej<3




En glaaad tjej tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0