5 Juni.

Hej:)

Nu är ja äntligen hemma efter en jobbhelg! De e alltid lika skönt oh komma hem och känna att man gjort nått bra och att man är ledig dagen efter:) härligt! Har vart lagom och göra hela helgen så det har vart bra! Kul helg, med andra ord!:)(Y) Sen har jag fått sova hos min underbara mormor hela helgen me♥ Hon är jämt så gullig och styr med mat och fixar:')!
Just ja!I fredags me, så drog ju Erina och ja till Ann och Eddie för att Ann skulle fixa mitt hår! Blev väldigt nöjd me de:) Sen innan och efter allt så sola vi och bada, så vi båda brände oss! Men fan va skönt väder de va då, svetten bara rann hela dan på oss:P ;) de va sommarväder då kände man verkligen!
Var dock sånt väder me på lördagen så man grät lite innombords när man va tvungen att gå till jobbet:(. Men sånt är livet ibland!
Efter att ja åkt hem från allt så har ja ridit lite grann med Tilda och Sofie. Sen grejade ja lite i stallet me :) gosa med min Egon och Dacke me! :')
Nu ska ja snart gå och lägga mig tror ja, är trött i kroppen och huvet så får bli kvällen straxt för mig känner ja.
Imorgon ska ja sooova länge, eller tills ja vaknar ialf;) de vet man aldrig när de blir.. ibland fem och ibland elva:P liite varierande ;)
Men vi får höras imorgon om sånt som händer då för nu har ja inge mer oh skriva :)
Sov gott med er!

Pussheej<3




Du kmr alltid vara min bästis♥!



Hahah jävligt vackert me en as fin badmössa dom hade! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0