18 Juli.

Hejsan.
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte haft tiden helt enkelt. Va ju hos Joakim från torsdag till lördag. Sen va vi hemma hos mig igår och styrde.
Jobbade idag och det gick otroligt snabbt! De va skönt och komma hem tidigt för en gångs skull. Tar sånn tid och ta sig hem med tåg och buss varje dag. Men idag va pappa inne istan så han va så snäll och väntade tills jag slutade så ja kunde åka med honom:)!
Nu ligger ja i sängen och myser med Cornelia som är här med mormor:) mysigt!
Funderar på och sova hos henne inatt eftersom ja ska jobba frukost imorn.. men vi får se hur jag gör med de!
HAHA Cornelia ligger nu och äter godis brevid mig och Bella ligger brevid henne och kollar med riktigt valpögon på henne när hon äter.. TROR hon vill ha ;) haha!
men vi får höras någon dag då jag har tid:)

pussheej<3


sötis hund;D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0