1 Juli.

Hejsan!
De e helt sjukt att de redan är juli:o.. tiden går för fort! om exakt 35 dagar flyttar Joakim och jag ihop:D!! De längtar ja massor till, så okej då.. tiden kan få gå fort tills då;)! hehe.
Idag har ja typ inte gjort någoting typ ridit och handlat med mamma sen tagigt de lugnt inför allt jobb som väntas nu framöver!
Börjar imorgon:) ska faktist bli kul!
Igår kom ju min älskling till mig! Vi hann me en hel del faktist:P vi åkte iväg och badade en sväng:)
Sen när vi kom hem red vi ;) och min älskling galopperade:D! Så stolt över han! hihi! Han va så söt så:) ♥
Sen efter de grillade vi och käka! Sen gick vi och la oss!
Men imorse va han tvungen att åka till jobbet igen:( de va inge kul.. blev så ensamt utan honom..
Men han kommer ju igen på söndag:)!
Aja nu ska ja inte skriva mera, Bella ligger och spratlar i sömnen för hon har minsann redan somnat:P! haha så får väll bli sängen för mig med nu antar ja:)
Sov gott alla fina!

Pussheej<3


En bild på Bella när hon va pytte liten :') om dom ändå kunde vara sådär små liite längre!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0