4 februari.

hejhej ,
sitter hos älskling och tare lugnt! igår va vi ute på isen och körde med bilar igår, grillade korv och hade mys! de va kul:) vågade till och med åka med, helt otroligt nog! haha :P fort och läskigt vare!!
Men men va där ute med jocke, andreas, jennifer, christofer och nån mer tjej :P
Sen på kvällen kolla ja, jocke och andreas på film och poppa popcorn:D chill :L
Idag har vi bara tagit de lugnt än så länge, vakna tidigt typiskt, när man inte ska te skolan! men låg och myste massa med älskling så de va nice:) hehe. vi läste min tidning ja köpte när ja åkte dit :P haha stod lite roliga saker där ;)
Idag ska vi nog inte göra så mkt, fika sen med jockes mamma, pappa och syskon tror ja :)) Kul!
Sen får vi se, åker hem imorgon tror ja.
Annars hare inte hänt mkt mer, i onsdags när ja åkte satt ja på världens drygaste tåg! fyfan åkte tåg i typ tre timmar och fick vänta först i katrineholm 40 min, sen karlstad 40 min! BLÄÄ! sen sitta på ett propp fullt tåg och trängas med vidrigt folk, usch söger ja bara:P ska fan skaffa mig ett privat tåg eller nått. haha
ska troligen åka och kolla på ett fint hus på lördag me:) ska bli kul!! hihi!
Aja nu finns de inge mer oh säga ;)

Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0