17 Februari.

hejhej,
idag blev de ingen skola för mig, vakna då bussen gick ungefär och sen gåre ju ingen mer buss förens efter två nån gång :P bra fiia!! kände inte heller för att stressa så hjälpte mamma mocka och ta ut hästarna, sen tog tolv bussen direkt in te Nkpg ist, gick upp till kära bror gav honom semlor och fikade en stund och prata massa innan ja gick till Grand!:) De ska bli spännande och kul och börja där:D!! Efter att ja pratat med henne så träffa ja min freja! hon och ja oh frida tog en fika och prata en stund, myyys! sen drog ja te älskling som väntat på mig, åt mat med honom sen åkte vi hem. Nu har ja packat och gjort mig iordning för kvällen och klockan är bara halv nio:o helt otroligt! ;) hehe, så nu ligger älskling i sängen och ja sitter på golvet! blir nog en film sen eftersom vi skaffat alla nya film kanaler i huset :) gillas!!
Imorgon blire skola och då ska ja inte försova mig! upp tidigt och börja halv nio och sluta efter tre! och äntligen få ha bar och vinkunskap:DD!! hoppas bara marie är där.!. sen blire bussen till nkpg igen och åka med Jocke hem.
så kommer vara där i helgen, sen äre LOOOV!! ÅÅH så gött!! de behövs kan ja lova, guuh så skänt =) ska va ja planerat ialf sticka te nkpg igen och fika med ivona nån dag! sen festa med freja, sen får ja se :) nån som vill hitta på nått äre bara oh höra av sig:) ;)
Ae nu ska ja upp till sängen :L

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0