8 December

hej!
Idag har jag jobbat på Scandic till halv två:) de va ett tag sen an va där! Haha dom sa att dom hade saknat ig(A)
Sen när ja kom hem så blev det att göra sig lite mat, blev makaroner och köttbullar.
Saga va en aning irriterad på mig kände ja.. haha klängde och sprang runt , sen så fick ja ett brev som ja skulle skicka in te jobbet i veckan som ja öppnade och sen la ifrån mig... efter ca tre minuter märker jag att saga biter på nått... MITT PAPPER!! så nu är de ett hål i de me:( dumma katt! :P
Får hoppas chefen inte blir sur:P hehe
aja älskling är på väg hem nu med:) så ska umgås med han ikväll och mysa!!
Nu ska ja leta vidare efter lite grejer;)

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0