...

Fialiia: asså gumman du är så jävla go o söt. Fy fan våra jävla röjjar partyn xD Längtar tills vi drar på våran kryssning =D Whatch out säger ja bara here we come ;D Älskar dig<3


Vill bara säga att jag älskar dig med Millis. Vi får ta våran kryssning i ett annat liv och då lovar jag dig att de kmr bli något vi aldrig glömmer bort♥

grejen är den att man har tanken i bakhuvet hela tiden och det svider varje gång ja tänker på den dagen erina ringde mig och berättade allt. Man försöker gå vidare och försöka att inte tänka på det, för jag vet när man väl sitter där och tänker på allt bryter man långsamt ihop dag för dag.. de vill jag inte, för ja vet att du inte vill att varken erina och ja ska må som vi gör.
Drömmde faktist om dig härom natten allt va så verkligt men sen när man vakna va de sm vanligt igen.
Ja skulle kunna skriva i flera timmar om just dig och allt vi vart med om, men va tjänar de till om man inte får ha dig här hos än och höra ditt skratt?
Ja saknar dig min fina vän,


:'(

Kommentarer
Postat av: E <3

Hon vill att vi ska skratta för henne också <3

2011-08-29 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0