29 Augusti.

Hej,
Blev en riktigt lång sovmorgon idag, vaknade halv tolv av att pappa ringde:P Deckade totalt igår kväll! skönt!
Blev en fika på stan med min erinis:) sen gick ja hemåt i spöregn..  och då menar ja verkligen spöregn. de rann om mig när ja kom hem! usch.. blev oh ta på sig mjukisar och en tröja för fan va ja frös. Blev oh käka lite sen har ja suttit här och kollat på tv och läst lite med:) ikväll kommer freja hit och ska mysa med mig me film oh gosigt!
mer blire nog inte idag. Ska upp tidigt och jobba kl 8! sen på eftermiddagen bär de hem till mamma och pappa ♥
ååh va ja har längtat hem(a) hihi till alla djur oh så:) ska bli kul! stannar där till torsdag ialf:)
Sen blire nog värmland till helgen! niice
Ni får ha det så bra så hörs vi!

Pussheej<3


jag är så glad över att ha dig vid min sida hela tiden, du får mig att må så bra!
Älskar dig systeryster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0