21 Augusti.

Hej:)
Joakim åkte för en stund sen hem till värmland, han ska jobba där i veckan och ja sitter aloone i lägenheten.
Städade och diskade förut men nu är ja helt slut och sitter och kollar på tv! De får bli de ikväll känner ja!
Jobbade lör-sön och de va rätt mycket och göra. Det har vart någon hundgrej i Nrrköping i helgen me så hela ettan, tvåan och lite på trean har vart fullt me hundar! INTE KUL OCH STÄDA säger ja bara.. fyyfan va mycket hår:s de har kliat i näsan hela dagen!
Va hos mamma och pappa igår me efter jobbet:) va så underbart och få gosa med min älsklingshäst och hund!:)
har saknat dom massor!! Ska ut till dom i veckan och sova ett par dagar oh mysa och riida!!:') lovely!

Men nu ska ja ialf kolla klart på tvn sen får jag se vad jag ska hitta på.. kanske se en film? De gjorde vi igår kväll, såg The ring 2, helvete va äcklig den va:o usch .. vågade inte gå upp från soffan efter att vi sett klart den! :P
Jag förstår inte varför ja vill se skräckfilmer.. hatart när dom är så vidriga, men ändå så äre mysigt på nått sett.. sitta i soffan med massa kuddar, täcke, tända ljus och nått mumsigt och äta. Men sen efteråt ångrar man att man såg filmjäveln:P haha! 
aja får se vad jag hittarpå sen, skräckfilm blire inte ialf! Aldrig när jag är själv:P 
Ha en fiin kväll hörreni!
Btw, skööönt och inte börja skolan imorgon, som alla andra måste göra;) haha! UNDERBART!

Pussheej<3


Mitt älskade hjärta♥


fiina hästisar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0