11 Augusti.

Hejsan:)
Vill bara tacka Erinas snälla pojkvän Calle som fixade iordning min blogg igår!:D As nöjd blev ja! Tack så jätte mycket! :)

Annars så gåre superbra i lägenheten! Har fått upp i stortsätt allt nu! Mamma, pappa och Tilda va här igår på besök+ Erina oxå!:) Va trevligt! Mamma och pappa hade med sig en tvättmaskin som vi fick av ett par kompisar!
Så nu kan vi tvätta me, lovely! De gjorde vi hela kvällen igår tror ja:P hehe.
Och när dom va här satte vi äntligen upp min kryddställning ja ville ha i köket:)!
Imorse fick vi två tapetkataloger me, så nu ska vi bara bestämma oss för en tapet som ska vara i gästrummet så kommer dom och tapetserar!:) Vi kände att barntapeter inte va riktigt snyggt för oss;) haha!
Imorgon ska vi ha inflyttningsfest me oh på lördag me!
Joakim och Jennifer kommer imorgon natt typ för Joakim ska spela match hemma så tyvärr kan han  inte vara med imorgon, men på lördag ska han och hans syrra va me:)
De blir nog en niice helg! Oh på måndag morgon åker vi till värmland igen och är där till onsdag eller nått:) ska på Liseberg på tisdag:D! Kuul!
Sen får vi se vad nästa vecka har och bjuda på! Får min lön då så då blire lite lättare;)
Nu ska vi göra oss iordning för vi ska lämna Amber hos mamma och pappa!
Ha en bra dag!

Pussheej<3


Ska bli så kul och få festa med min fin Jossan igen som vi inte gjort på hur länge som hellst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0