Beed tiime!

Nu ska ja alldeles straxt sova hade ja tänkt miig!
Kom hem efter skolan vid halv tre, hade tänkt oh rida men Tilda hade med sig en kompis hem så dom två gjorde de ist. Så då käka ja mat och la ut en filt på gräsmattan och solade med både hundar och höns xD haha! tog ut en kopp kaffe och äpple och så fort ja kolla bort och sen kolla på mitt kaffe igen så stod en höna och drack ur den! HAHA, sen tog dom mitt äpple med.. :p så gåre när man har djur som inte är ett dugg blyga! haha gud va ja skrattade! Jocke tyckte nog ja va rätt dum i huvet när ja helt plötsligt började asgarva i telefon.:P men men!
Sen frågade ja Emilia om hon ville komma hit och sola med mig oh de ville hon:D så hon kom brummandes hit och så solade vi ett tag, sen chillade vi resten av kvällen! niice vare.
Kollade även på lyxfällan och fyfan va bortskämda ungar det finns.. blir bara irriterad!
Imorgon rå, äre fredag och då får vi våra STUDENTMÖSSOOOOOR:D:D:D:D:D:D wiiihuuu!! fan va ja längtat assoo. gud va ja vill ha den i mina händer och bara fatta att de e dax snart! kmr bli en grym dag imorn och plus de ska vi ha awsome på lördag me! Underbarrrt:D
Ne nu ska ja lyssna på min älskade Chris Brown låt och försöka sova.
Ha en fiiin natt hörreni!

Pussheej<3




(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0