7 April.

hejhej
nu sitter ja här i smärtor och blod! haha ;) tatuerade mig för ungefär en timme sen! :D skiit nöjd verkligen! Lägger upp bild sen när ja kmr hem:) Ibörjan va de inte så farligt tyckte ja, men sen när färgen kom ville ja bara döö typ. :P haha! men som sagt skit nöjd så de va fan värt smärtan.
va de vanliga idag, frulle sen hem te lägenheten oh vänta på freja som blev mitt stöd en stund i studion! :) tack stumpan!♥
Pappa kommer och hämtar mig vid fem halv sex nån gång så efter de sk ja hem! och min mobil är dööd! Hade typ bara använt 20 % imorse sen när ja jobbat klart så kolla ja telefon och då va de inget batteri alls kvar:s skumt! Så vill hem och ladda deeen nu!
haha fan de känns som han fortfarande tatuerar mig! helt sjukt :P gör ont ibland sen försvinner de och kmr tebaka sen igen.. :P haha! Robin fick lägga on bandaget förut för den började läcka och blodade ner min tröja!! :( :P
men får slänga den i tvätten seen, ser riktigt snyggt ut med blodfläckar på ryggen ;) xD
Ae nu ska ja kolla lite på tv! Hörs sen.
pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0