15 April.

hej,
nu har man praktiserat klart för sista gången i sitt liv! känns lite tråkigt men ändå skönt! har haft as kul dom här fyra veckorna! kr sakna alla underbara änniskor man träffat me!
Efter ja hade slutat så åkte ja hem, men fick fan vänta i hundra år på att alla bussar skulle komma.. SUCK!
Men som tur va så va Cattis i Åtvid och handla oh hon skulle te mamma och hälsa på så då hjälpte ja henne oh handla och fick skjuts hem! Kanonbra.
Har inte gjort så mycket hemma, mest tagit de lugnt. Känner att mitt humör inte är på topp idag.. oxå lite jobbigt.
vill bara sova, är så himla trött på en del saker!
men men bara leva met antar ja.
fan va ja saknar spanien.. allt va visserligen inte helt bra, men om man tänker efter så va festlivet helt underbart. saknar alla vänner där med.. :(
ikväll blire och vara hemma som valnigt antar jag. Ska upp tidigt imorgon för att åka iväg och göra en grej som måste fixas i mitt liv känner jag.
Hoppas ni får en bra fredag!

Pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0