4 Oktober

hejhopp!

Jaha, helgen gick fort men de va roligt :D
När vi kom hem i fredags tog vi de bara lugnt, andreas och jocke spela fifa 11 för han köpte de på vägen hem :P
Sen på lördagen tog vi de lugnt typ lite vid två tiden åkte jocke te skolan för att spela fotboll för dom hade avslutning :) hans lag vann :D så duktig pojken min är :)<3
Sen efter de drog vi hem och han spela ännu mer fifa :P sen började vi göra oss i ordning och dricka lite smått ..
Sen drog vi till folketshus och d´satt där med roligt folk:D haha fan va ja skratta! Sköna snubbar som fan;)
Men vi satt och snacka och drack, Jennifer va oxå med + jockes familj:)
Så vi satt och drack och prata att tag, sen fick vi jätte god mat som vi åt och efter de blev de mer dricka och lite dans, inte så mkt för min del men för an del andra vart de de;) haha!
Sen blev de efterfest hos Jocke där både kläder och grejer gick sönder xD haha!
Fett rolig kväll ialf vare!
Sen på söndagen gjorde vi absolut ingeting! Bara slappa och myste:)
Sen på kvällen åkte vi hem och älskling sov hos mig<3
De va min helg, och nu te veckan går vi bara till onsdag, då bär de av te älskling IGEN:D fast då med Emilia, Jossan och Jessie:D kmr bli as kul!
Snart ska ja hem och rida tänkte ja, och umgås lite med min familj som ja inte gjort på ett tag känns de som ..

Aja nu ska ja dra te bussen :)

Pussheej<3



Ska hem och gosa med min polle nu :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0