26 Oktober.

Tjabba!
Sitter och har rolig relogon just nu!! Kollar på en film om Jesus(Y) jippie säger ja bara:P ...
Hade hotell lektion nyss och vi fick reda på provresultaten sen vi skrev sist, MVG!! fifan va glad jag blev:D:D!! Yeey precis va ja behövde kände jag=)!
Sen har vi andra lektioner idag som ja inte kmr på va dom är nu :P men slutar ialf tjugo i fyra idag.. får se vad jag gör efteråt. Hoppas min älskling vill komma till mig! Men får se. <3
Och sen vill ja bara säga tt det är 25 dagar kvar tills vi åker till Fuerteventura:D:D!! Ska bli gryymt kul asså, shit va ja längtar! sinnessjukt.. slippa allt kallt och få värme igen=) gööööött!!
Men kmr sakna ihjäl mig oxå.. men men får kämpa helt enkelt! De ska bli en riktigt rolig upplevelse ialf som man kmr ha med sig i livet!
Gårdagen då, Cornelia va redan hos oss nä ja kom hem med två bussen ! Så de blev full fart på allt, va ute mata kaniner och kolla på dom och Egon oxå såklart :) hehe! Sen ville hon rida, men inte på Alice eller Tilde för dom va för småå tyckte hon, så Dacke skulle hon rida minsann:P haha sötnos! Så hon red honom i skogen och paddocken, och hon va riktigt duktig måste ja säga! Inte alls rädd, bara satt och skratta och pratade massa!:')
Sen åt vi mat, mormor hade gjort Sjömansbiff, som är en av pappas favoriträtter! De va riktigt gott! Sen blev de glass, maränger och kaffe till efetrrätt:)! Sen fick pappa oxå lite presenter av Cornelia och mormor med!
Han blev riktigt glad =)! Sen tog ja de bara lugnt efteråt att mormor och Cornelia åkt. Pluggade på vinkunskapen oxå, pluggade Bordeaux och Bourgogne bara så idag ska jag plugga Alsace och Rohne! Tänkte att de blev nog lättare om man delade upp områdena och plugga några i taget, för de e riktigt mycke man ska kunna, med alla druvor och områden ohde! Men pluggar ja varje dag fixar ja de nog =)! De är ja säker på!
Aja nu äre färdigskrivet för idaag känner ja!;)

Pussheej<3




:)<3

Kommentarer
Postat av: challe

haha fan va snyggt :P

2010-10-29 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0