1 Oktober!

HEJ!
Idag är det exakt 50 dagar kvar tills vi sticker ja och Emilia :O:D börjar bli riktigt nervöös nu asso!
Sitter på samhällslektion nu och hare mysigt.. heh ae va:P
Igår då hade ja bara en lektion, började halv ett och slutade fem i två :L!! De va gött kan ja lova:D efter skolan drog ja te stan med brudsen Emilia, Jossan och Jessie:) de va skooj! hade riktigt nice, hittade även lite grejer me :D en genomskinlig svart skjorta + skärp te de, en mysig halsduk, och ett par byxor!
Sen kom Jocke och Marcus ner på stan så hälsade lite på dom en stund innan bussen kom :)
Sen skjutsade Jossan hem oss :D !
När ja kom hem åt ja va svin hungrig :P haha sen gjorde ja inte så mkt va på mitt rum och tittade lite på kläderna ja köpt ohså och sen säger mamma att ja hade fått besök så ja gick ner och kolla vem de va och där va Joakim helt plötsligt xD :') <3 Älsklingen överraska mig, igen.. ;) hihi älskar honom<3
Så när han kom blev de bara chill och myys hela kvällen !
Och nu idaag blire skola som vanligt bara att ja råka försova mig lite i morse (A) kom te skolan te nio så försov mig inte så mkt :P Men men som ja sa idag blire skola som vanligt, slutar halv fyra typ sen bär det av hem te älskling igen :) blir och vara där i helgen igen! Myysigt :D
Jao mer vet ja inte vad som händer, bara att de kmr bli en låååång resa hem te svanskog ieftermiddag ialf;P haha! vi får komma på en bra bil lek igen :L hehe!
Ae nu börjar läraren skriva på tavlan om massa skit :( kanske bra och hänga med lite så men fattar nått utav den här skiten :P haha hare gött sötnosar!

Pussheej<3


Min pojkvän är söt :)

Nästan för söt tycker jaa:D

Puss puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0