18 Novembeer.

tja,
har skrivit prov vid halv nio i morse, gick skit :P haha företagsekonomi är inte min grej! thats it!
har arbetsmiljö och säkerhet, sen in te stan för och göra "fältuppgift" som veronika gett oss..
Sen blir hem och packa eventuellt och fixa lite med min bar :) sen ska ja mysa med min familj innan ja åker sen imorgon natt! shit va de går snabbgt.... helt sjukt .
Sa hejdå till Joakim imorse oxå, kollade på film och käka ben & jerrys igår och hade oss. trevligt!
Hoppas bara allt blir bra och man hamnar rätt nu bara! haha de e de som oroar mig lite:P men men vi fixar de!
Ska även mysa med mina flickor imorgon! Basta och äta, mysigt :)

Nu ska vi snart gå på lunch, hade!

Pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0