1 November.

Hejhejhej!

Nu sitter ja hemma i min säng, chillar för jag har städat som bara den nu på morgonen(Y) fan va bra ja är!! :L
Blev oh sova hemma inatt me Joakim :) vi somna typ direkt eller kolla på tv först sen somna ja ialf vet inte när han somna :P men vakna mitt i natten av att tv:n va på fortfarande och jocke sov som en stock så stängde av den och somna om igen :)
Sen åkte han till jobbet imorse och ja sov kvar så gött i min säng;) haha!
Vakna senare och fick börja fixa inför dagen här hemma. Freja kommer sen förhoppningsvis om hon är bra!
Sen blire drag kan ja lova! Haha!
BTW SÅ KOMMER MIN BROR HEM PÅ ONSDAG FÖRHOPPNINGSVIS!!!!!
Fyfan va skönt de ska bli oh ha honom hemma igen!<3 Hoppas allt går som dom planerat nu bara och inget krånglar som de gjorde sist :( vill ha hem honom NU! Varit så orolig så de finns inte.. fyfan fattar inte hur man kan vilja ut i världen och vara soldat och kriga oh ha sig faktiskt:S .. men han vill ju bara deras bästa och hjälpa till i världen de förstår ja, men liksom en svensk blev dödad där nu när han va där:( de e inte kul och vara här hemma och veta att varje dag riskerar sin bror sitt liv för ett annat land. De är svin jobbigt! men som sagt hoppas allt går bra och han kommer hem säkert! Så ska nog hälsa på honom nu till helgen tror ja!
ae nu blire inte mer skriva.. hare gött!

Pussheej<3



Min bror som ja är så stolt över!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0