3 Maj.

Heej:)

Idaag så har ja bara varit hemma och tagit de lugnt typ.
Skrev rent välkomstmötet som vi har i guidetekniken, och sen skrev ja lite på hotell arbetet! Så de kändes MYCKE bra, fått nått vettigt gjort på studiedagen ialf.
Sen vid fyra tiden kom Jessica hit och red en sväng i skogen med mig :) de va as kul:D!
Så hoppas alla fyra kan rida nu te veckan så som vi prata om;) hehe.
Sen efter de åkte vi te åtvid och så släppte vi av Jessica vid bussen och så hängde ja med mamma och Tilda när dom va på hundkurs! Och min hund va SÅ duktig.... haha elr inte:P men men får väl hoppas på att de blir bättre me de, de fanns ju hundar som var liiite värre måste ja ju säga ;P
Sen efter de åkte jag hem med mamma för hon skulle jobba natt så hon var tvungen att åka lite tidigare då, och de va tur de för usch va ja frööös!:s de blev ju as kallt ..
Men när ja väl kom hem gjorde ja lite käk och drack te så nu är ja ganska varm igen:) hehe.
Så nu ser ja på svenska hollywoodfruar och sitter här i min säng!
Imorgon äre skola igen, fast inte så jobbig dag faktist:) Börjar halv nio och har typ nationellt övningsprov i svenska te halv tolv och sen skulle vi kolla på projektarbeten som treorna ska redovisa.
Så det blir rätt slappt.
Tror de blir de resten av veckan oxå:S eftersom restaurangen är stängd nu oh allt :( finns inge mer och göra där ju kan man tycka. Elr jo typ städa ur allt.. hur kul som helst! elr inte..
Seen har jag förälskat mig i en till lååt :D as bra ären!

Nothin' on you - (feat. Bruno Mars) Bob.
:D

Aja nu blire inge mer skriva! Hörs imorn :)

Pussheej<3




Du är den finaste som finns och jag älskar dig så gryymt mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0