6 Juli

Hejsansvejsan!

Idag har de vart en MYCKET rolig dag:)
Började med att jag jobbade till tjugo i två, sen fick ja sluta! De blir inte myck jobb denna vecka, är inte så mycket bokade rum så de blir chill på jobbet(Y) skönt de ibland oxå ju :)
Sen så efter att jag väntat på bajspendeln i pissregn så kom ja in till stan äntligen! Där mötte ja Emilia och sen mötte vi Carro och Madde. Vi gick direkt till Hakepi ;) inte så konstigt Carro va hungrig :O ;D haha!
Sen efter de så gick vi på stan ett bra tag, hitta mycket fina saker. Bla byxor, underkläder, lite smycken , bikini och annat smått oh gott=) .
Sen efter de gick Madde till sin buss, och vi fortsatte och gå en till stund.
Sen avslutade vi med McDonald´s glass, sen drog Emilia till bussen och Carro oh ja satt inne på Netto och väntade på vår underbara buss :'') .... :P Pappa hämtade mig i björs så nu är jag hemma, ska alldeles straxt gå ner och käka lite sen blire ut i regnvädre och rida(Y)! De kan väl vara uppehåll när ja riider åtminstonde(a)??! Snälla!
Aja är nog ledig i helgen ialf :D de e niiicee! Undrara bra vad som händer då 8-) .. :L

Pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0