18 Oktober

Hej : )
Sitter och tare lite lugnt för tillfället och smälter maten lite! Gjorde en ny rätt idag, stekt kyckling me stekt ris, lök och zucchini! Skitgott:) sen egen gjord tzatsiki till. Kalas mat vart de!
Idag har ja gjort en del. Träna som vanligt i morse, gick jätte bra!
Sen har ja städat huset från topp till tå;) haha ne men noga ialf:p skurat badkaret som man inte gjort sen man flytta in typ så nu äre frääsht! Sen putsat barskåpet me + fönstrena saga sitter vid jämt och kletar ner med sin nos ;p haha
Sen tvätta ja me under tiden👍 fan va flitig ja är ibland! Så nu har vi rena och snygga kläder till lördag:) hade ja vart i mina gamla vanor hade ja säkerligen bakat nått me, men icke! De e över nu :) känns asbra!
Har haft på superbra musik samtidigt så då gick de undan som bara den! Älskar att städa till musik, mycke roligare:)
Joakim kommer hem idag med nån gång så slipper va själv ikväll :D haha inte för att de gör mig så mycke men de e alltid skönt att ha han hos sig ändå.
Sen skulle ja träffa Alanda och Christoffer idag me senare idag, så de blir trevligt:) får se vad som händer sen.
Men nu ska ja gosa med min boll som e bredvid mig och fortsätta kolla på tv en stund:)
Ha de finemang!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0