Beautiful people.

Hej! Min blogg har levt sitt egna liv ett tag, därför har ja inte kunnat skrivit.
De har hänt en del sen sist kan ja lova.. Jobbat, vart med fina vänner och SETT CHRIS BROWN!!!!! Asså ni förstår inte min lycka för de!! Han va helt jävla otroligt grym, de bästa ja sett i hela mitt liv!! Vill bara tillbaka och uppleva den känslan igen!!! Tårarna sprutade, ja höll på och svimma och skrek halsen av mig! Ae blir bara tårögd av att prata om det. Helt jävla sjukt asså! Han kommer alltid vara den bästa sångaren/dansaren för mig. VILKA JÄVLA MOVES HAN GJORDE:O han bara gled omkring på scen och alla avgudade honom för allt han gjorde typ. Aah herregud säger ja bara, får hjärtklappning av att tänka på hur de va! Näst gång han kommer ska ja fan stå längst fram och ta pån!!!
Hoppas de blir snart igen som han sa!
Jaa ni annars då!?
Just nu är ja i Värmland och tare lugnt. Ska va här i en vecka drygt så har med mig Bella me:) sen ska Joakim jobba i Norrköping så då åker vi dit igen!
Åh under veckan får vi se va vi gör, inget planerat för min del än ialf:) får se!
Nu ska ja be Joakim sluta spela FIFA och kolla på tv åh dricka kaffe:)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0