4 Oktober

Hejsan : )

sitter här hemma mätt och belåten! Har käkat mat och druckit en kopp te♥
Har blivit en del te beroende på senaste tiden!! drickert jämt:o te te te :') så underbart mysigt nu i höstvädret!

Nu sitter jag och väntar på att pappsen ska komma och hämta mig, vill till min häääst! Vet inte hur länge ja stannar där får se! Igår sov ja hos min kära morbror, så fick gosa lite med mina kusiner ett tag! Skulle hjälpa dom och ta emot sotarn när han kom för båda två jobbade:) så de gjorde ja, käka lite frulle sen drog ja hem och gjorde en sak;) så nu hoppas ja till tusen att de händer nått!! hålla tummarna ialf!
Efter ett tag blev de och dra till stan för och köpa en grej te tilda som hon ville ha, sen umgicks ja lite med Erina med:) trevligt trevligt! sen traskade ja hemåt för ja blev hungrig! 
Så nu sitter ja här och kollar på film medans ja väntar.
Ska ta med mig datorn till pappa så han kan kolla på den om han kan installera word åt mig... man måste tydligen ha en nyckel för att låsa upp skiten me och de har ja ju inte gjort än.. :P har typ haft datan i två år:P
Oh de e rätt nödvändigt just nu så de måste han om de går!
Ne nu ska ja minsann kolla klart på filmen innan ja ska dra!
Ha de fiiint,

Pussheej<3



Softis Bosse tog en powernap nån gång! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0