20 November ♥

Hej!
Idag har Joakim och jag 2år tsms, helt sjukt va tiden går fort. Älskar dig!♥

Va ett tag sen man skrev här, men har inte hänt så mkt.. Pappa kom och hämta mig och Saga förra söndagen för han tyckte ja va så ensam här hemma haha! :P så va hos dom fram till torsdag! morgon! Fick även in ett kvälls/natt pass på jobbet me!:)
Åh igår jobbade ja hela dagen me! Känns asbra där måste ja säga, jätte kul äre:)!!
Idag har vi bara tagit de lugnt, sov läänge imorse! De va ja värd efter att jobbat från 09.00-20.00 igår. Sen gav ja älskling frukost på sängen:) hihi, éfter de har vi hämtat Andreas, vart och handlat på både willys och media markt.. ja köpte fifa 12 te Joakim, de lär ja väll ångra sen.. dom har suttit nu i snart fyra timmar tror ja:o xD haha aja ja har Saga och umgås med;D ¨Byggde btw mitt första pepparkakshus nu ikväll med! haha de blev så vackert så;) massa Nonstop på :D

I veckan har ja inte något jobb inplanerat än så länge, vi får se!
Oh till helgen ska ja med Jossan på kryssning från sön-mån :D!! Fan va kul de ska bli!!
Men nu ska ja försöka få killarna att kolla på tv ist.
Ni får ha en bra söndag!

Pussheej<3


En bild på Erina och mitt bakande förra veckan! Blev as bra.
Även nu i veckan bakade vi hålkakor:) blev kanon dom med!


Fina Saga!

Mina älsklingar:')♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0