22 Maj.

HEJ!
VILKEN GALEN HELG! Shiit har vart nog världens stressigaste. Hit och dit, fullt ös hela tin! Men de vare värt:)
I fredags hade vi skitkul på Frejas pappas fest! Blev oh servera dom och så åt vi god mat och drack! Nice, sen på lrödagen blev de jobb till tre tiden. va inte så mycket och göra heller så de va chill. Sen efetr jobbet vare snabba steg till lägenheten och fixa sig sen te Åtvid däre va bal!! Gud va fina alla va verkligen, blev nästan tårögd när ja såg mina fina flickor:')! Men först att vi och förfröka hos Linda me Julia, mig och Emilia oh så självklart Linda rå;) Sen drog vi till kulturhuset där balfesten va! Jävlar vilket drag de va oh kul!! Skitlyckat blevre! :D
Sen blev de oh sova en timme eller två hos Emilia sen ta halv sex bussen in te lkpg vänta där en timme till första pendeln skulle gå. Sen väl i nkpg så gick ja upp till lägenheten och tog min packning. Gick till jobbet och jobba te två. Sen tog ja pendeln te lkpg, missa bussen te åtvid så pappa kom oh hämta mig :P haha och NU NU NU!! är ja äntligen hemma :D gu så skönt! Känner inte alls pepp för skolan imorn heller. D.Ö.D kmr ja va. Har inte sovit ett skit knappt inatt. Usch  och ja känner att ja börjar bli lite sleten nu faktist. Ska hjälpa te och mocka sen, efter de ska ja inte göra ett skit rent ut sagt.
Skulle mer än allt vilja ligga och mysa med min älskling nu som ja saknar ihjäl mig. KOM HIT Joakim!!:(
Men men får längta till helgen för DÅ ska ja aldrig mer släppa min pojke! ♥
Nu ska ja göra annat :L hörs imorgon när ja är död oh fin i skolan :).. !!

Pussheej<3


Fina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0