Ett gott skratt förlänger livet :D!

Haha jaa ni kom in från stallet nyss och fan va kul de va oh rida idag:D! I början körde vi allvar med hästarna och ja tränade i uppförsbackarna! Attans va de sved;) hehe, sen på vägen hem så börja de gå över styrxD haha gud har aldrig skrattat så mkt på länge kände ja! Hästarna sprang som bara den, sen fick vi för oss att dra ut på gärdet(vet inte hur man stavar:P) haha, och skulle ialf hoppa ett hinder som tilda och sofie lagt ut i helgen!
HAHA säger ja bara, fyyfan va de va kul ! Först fick Ricole ryck och va nära på och slänga av Tilda, sen fick Dacke ryck och hade bakbenen mer uppe i luften en nere i marken xd haha men ändå så vare så kul! Ja skratta så ja knappt kunde hålla i mig;D låg på hästen och garva! haha herregud säger ja bara!

Sen praktiken idag rå!:) Va i Konferensen idag och va konferens värdinna:D hehe, va kul oh se hur de gick till!
Fick förbereda alla konferenser som va idag/imorgon. Ställa fram massa frukt, block, pennor och choklad!
Sen när vi fixat iordning allt till de fick ja lära mig hur dom städade sina rum. Visserligen va ja inte riktigt sugen på och göra det, men det va nyttigt och bra för mig och se hur dom arbetade där tyckte jag:) och de va annorlundare än scandic kan ja säga! Så de va kul och se! Imorgon ska ja få vara i receptionen och ja börjar fyra på eftermiddagen! Skönt, men ska upp tidigt ialf och äta frukost med pappa på Grand!:) frågade dom hur mkt dom tog för en frukost där och då sa hon att om ja tog med mig min pappa dit imorgon så fick vi äta gratis!:) så de ska vi götta oss med imorn! Mums, har verkligen förälskat mig i hotell frukost nu asso, fått käka de i en vecka nu;D livet är bra häligt ibland!
men men nu ska ja ner och äta lite min mage kurraar;)
Hare fiiint så hörs vi imorn!

Pussheej<3


Haha, bilden är inte tagen idag dock men Jocke satte på Dacke en hjälm då HAN skulle rida i vintras;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0