5 November

Hej hej!
asså herregud de e redan November:S helt sjuukt va tiden går snabbt!! snart äre liksom julafton igen?! hjälp.
Men julklappar har vi fixat de mesta ialf, bara några kvar:) grejade de mesta på Ullared ju;) och enligt Joakim ska vi di´t igen innan jul och avsluta allt så vi får väll se. Så skönt när allt shoppande är över och man kan slappna av lite!
jaja, nu är ja ialf hemma i Värmland igen för en kort visit! Kom hit igår eftermiddag och stannar till onsdag då ja jobbar igen på tors-fre :)
men skönt att få komma hem lite grann och checka läget lite;) vattna blommor, kolla posten osv.
Idag har vi inte gjort så mkt, va i åmål och besikta joakims volvo och den gick igenom(Y) ännu ett problem löst för han;) haha!
Sen va vi och kollade på halsband till Alanda och Christoffers nya vovve:)) oh guuud vilket charmtroll det var kan ja lova! shit va söt, smälte direkt när ja såg henne:) Stella heter hon:) lägger upp en bild på henne i ett annat inlägg för skriver från datorn nu och har inte lagt in några bilder här så:)
Åh vi hittade ialf ett supergulligt halsband och sen ett täcke som var uuuur gulligt! asså hade de vart min valp så hade ja handlat IHJÄL mig bokstavligen!! haha tur att ja inte har en än;) men man blir så sugen!
SEEEEEEEN att bero på nått helt annat så är de snart dax att gå på CHRIS BROWN!!!!!!!!!!!!!!
Asså shiit, inte långt kvar nu och ja typ döör:DDD fatta att få se en människa live som man älskat sen man gick i 7an typ?!?!?!?! helt jävla obeskrivligt asså. De har typ aldrig funnits i min värld att jag skulle få se honom nånsin, och så ska man de.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!
Haha kände att ja va tvungen att skriva av mig lite och dehär kommer ja säkert skriva om ett tag nu båe innan och efter allt! haha
men men, nu sk aja kolla på tv igen
vi hööörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0