Mycket på schemat!

Hej oh hå!
Gud så trött ja är! Haft massa oh göra idag känns de som. Gjorde klart projektet ju så de känns kanonbra!
Sen drog ja in te nkpg och va på scandic möte från fyra till efter fem nån gång. Fick mitt schema för sommarn oså. Känns okej! Sen gick ja till RObin och åt mat som han hade gjort till mig, min snälla bror:)
Sen drog ja ner till stan och träffa Erina och tog en fika och prata en låååång stund, as härligt! Oh när ja flyttat dit kmr allt bli så bra! :) gud va ja längtar!
Sen ialf åkte ja hem me pappa och kom hem, blev oh dra ut och mocka istallet direkt. Tog in pollarna och gick upp, tog mig en smörgås och började packa inför helgen. De tog sin tid.. ni som känner mig förstår! haha
Sen har ja skrivit in alla tider ja jobbar i min kalender nu + att ja satt in pengar till jossan som ja va skyldig!
Puuh nu kan ja andas ut och nog känna att ja är klar med de ja ska ha gjort idag och äntligen kan få sova!
Imorgon ska ja ju jobba åt freja på en fest, ska bli kul! Sen äre jobb lör-sön som gäller för min del! så deså.
Nu ska ja sova, mitt huve behöver de!

Pussheej<3



Min fina bästis!♥

Kommentarer
Postat av: Erina

min finis! Har saknat dig massa babe! <3

2011-05-20 @ 12:31:54
URL: http://www.erinaelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0