Dumma huvee!

Hej igen
Usch va ja inte tycker om huvudvärk! Den försvinner aldrig. Har haft de ända sen två idag, INTE KUL! Har tagit tablett men hjälper int..
Idag när ja kom hem ialf, lagade ja mat. Blev skink & svamp sås med pasta! mummsigt blev de allt :)
Sen började jag och städa hela huset:o! Duktiiiigt tkr ja(Y) så nu är de fint och rent här hemma :) hihi.
Sen gick ja ut till stallet och började mocka. Sen åkte pappa och ja till Åtvid och handla:) ;)!!
Efter de åt vi kvällsmat, tog in hästarna och nu ligger ja i min säng och har precis sett klart på DH! Ska nog sova nu, mitt huvud behöver de känner ja. Blev liite sent igår. Fattar inte varför tiden bara rinner iväg jämt för?! vill ha mer tid på dygnet ju!!
Vädret idag då, va heelt underbart! Fan as varmt och gött. Tog dock fel kläder på mig idag så ja va varm som en bastu när ja kom hem! Gör inte samma misstag imorn kan ja lova!
Men men ska plugga lite svenska nu innan ja släcker lampan!
Sov gott

Pussheej<3


För tre år sen typ ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0