5 Maj

Hejsaan!

Sitter och jobbar som en apaa på Projekt och företagande! Går kanon:L! hehe
Har bara haft två lektioner idag, skönt! Började med hotelldata som faktist gick bra idag :s konstigt nog! Men men bara hoppas provet går bra nästa vecka. Efter skolan idag ska ja och Emilia in te stan och kolla runt lite grann! Blir nog nice, vill hitta min student klänning känner ja:)! så får se vad man hittar, kan säga seen:)
Sen ska mamma hämta mig i åtvid ;) hehe kmr bli braa! känner mig ännu mer peppad idag!
Sen får ja se vad ja ska göra när ja kmr hem :) we will see !
Nu ska ja arbeta mera för de e så himla kul!!!
Hörs sen .

Pussheej<3



Teamwork kallas de hörreni!! :D

Sen kom den vackra sida av Emilia och mig fram :') (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0