29 Maj.

Hej!

Nu är ja hemma igen i min kära säng.. :( ensamt och bläk, vill tillbaka till min underbaring och mysa!!
Idag så tog vi de lugnt på morgonen innan Joakim skjutsade mig till Karlstad. Vi vart lite tidiga så Jockepocke hann köpa nya fina fotbolls skor och skydd till sin telefon :) Sen fick ja allt sitta på tåget två timmar typ sen buss en timme! Sen va ja hemma i nkpg, fick gå upp te robin då och hjälpa han oh flytta.. sen hem och åt maat som ja inte hade gjort på hela dan :P haha! Sen har ja inte gjort så mkt, hjälpte till och bära lite kartonger förut och tog in hästarna. Sen självklart har ja vart as duktig och pluggat me:L hehehe provet kmr gå kanuuuun imorn(Y) NOT!
Seriöst har inte fattat ett skiit av va läraren babblat om i över en månad snart. BNP, Capita, finanspolitik, blablabla... usch för sånt har verkligen inte intresse fört ett dugg!! men men får bara skriva provet som blir mitt sista någonsin i skolan(a) och se glad ut! Blire IG så blire väll de:P thats it.
Imorgon kmr de oxå två pollar hit me som ska vara här över sommaren:) ska bli kul! Så ska hjälpa till me dom imorn efter skolan. Slutar elva nån gång så de e soft, då blire hem och laga mat och fixa ute i stallet.
Haha tvättmaskinen brann förut i stallet xd (Y) så de rök som fan! Så pappa och ja fick bära ut den och sätta in en ny. haha de lukta fan inge gött kan ja lova! :P
Ae nog snackat för idag känner ja,.

Pussheeej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0