25 Maj.

Hejsan svejsan!
Sitter och typ sover i skolan! usch va trött jag är. Verkligen inte van och börja såhär tidigt på morgonen.. blää
Åh typ hälften i klassen har försovit sig så jag är nog inte ensam om det;) haha!
Har iallafall svenska nu och ska snart se nån film.. kmr bli ÄNNU mera trött då!
Blev en myskväll igår laga tacos och kolla på DH och snacka massa:) härliigt!
Sen åkte ja hem till min säng och somna direkt.
Har denhär lektionen nu sen två till, hotelldata och natirkunskap. Sen ska ja heeem :)
Blir oh packa och fixa eftersom ja åker till älskling imorn♥ så ja längtat efter han!♥
Ska bli kul:) ska vara där till söndag! :D
Får se om ja ska rida idag, va ju ett tag sen so to say ;) vädret är ju lite bättre än igår me så de kanske ja allt gör!
haha va nyss inne hos Gunilla och pratade om mitt betyg, kmr få G+ men fick fan VG- på mitt nationella :o helt otroligt.. :P haha! känns skönt oh ha de klart nu ialf, no more svenska for mee!! hehe!
Sen gör vi klart hotelldatan och naturen idag me! Sen äre bara samhällskunskapen som saknas, sen är vi klara:D:D! Inge mer arbete i skolan bara fiestaaa kvar:D:D! HAPPY!
Nu ska vi se på film så vi hörs senare idag!

Pussheej<3


Du gör min dag jämt hjärtat, puss på dig älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0