12 Maj!

God morgon hörreni!

Imorse har ja haft en bra men orolig morgon.. Gick upp efter sju och tog ut hästarna och tog in min älskling.. :/han va jätte trött och hängig.. tror de är för att han vart ute så många nätter nu så de tar pån att inte kunna sova ordentligt. Det är va ja tror och hoppas på att det är ialf. mitt hjärta♥ blir så orolig när de är någotin med han :(.
Men ska hem och kolla till honom direkt när jag kommer hem! Mamma är hemma oxå så hon skulle släppa ut honom sen om han va pigg.
Sen ialf när ja tagot han om allt de så gick ja in och käka frulle och duscha!
Nu sitter ja här i skolan och väntar på hotelldata lektionen ska börja.. fyfan va illa provet gick igår:@. Både Emilia och ja skulle nog kunna ha ihjäl nån för vi va så arga efteråt! ÅÅH allt gick verkligen åt helvete. Men få se om man kan rätta till de idag ist..
Har projekt och företagande redovisning idag me(Y) men de kmr nog gå bra tror ja! vi vet va vi ska säga ialf:)
Sen blir hem och kolla till min älskade häst och eventuellt rida en barbacka tur i skogen :) men får se vad han vill!
Vi hörs senare, ha en bra morgon!

Pussheej<3






Du är min BÄSTAvän och ger mig styrka i allt, älskar dig älskade och bästa häst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0