myskväll(Y)

Nu har ja myskväll med mig själv här i mitt rum med tända ljus!:L  sitter och lyssnar på ett band ja inte lyssnat på, på as länge! Owl City:) shit va ja lyssna på dom förut! Massa minnen kmr upp. Rätt skönt och avslappnande så här på kvällen.
Ska sova om en stund tänkte ja, börjar tidigt imorgon så kan ju vara bra och vara lite pigg.
Efter skolan tog ja som sagt två bussen hem och väckte Joakim, så gick vi ner och åt och sen ut till stallet och mockade och tog in hästarna:) Fixade hos kaninerna me;) sen gosade vi me Loppan (min kanin :L) s kaninungar!!
Guud så söta dom är, dom har precis öppnat ögonen och börjat undersöka världen lite grann:P hihi så dom skuttar runt i buren som galningar och när man ropar på dom och ställer sig vid buren kmr dom och gosar med en! SÅ SÖTA! ska ta kort på dom snart så ni får se dom :).
Efter de gick vi in och så bakade ja och mamma scones som vi sen åt till kvällsmat! Så gott, är helt perfekt och äta till frukost eller kvällsmat tycker ja. De och tee är MUMS! Så de smaskade vi på sen åkte Joakim till jobbet och ja gick upp till mitt rum och tog de lugnt bara. Sen åkte ja me pappa till åtvid och handla lite fort och så! 
som sagt börjar tidigt imorn, lite ovant faktist:P hehe är så van och börja sent nu föt tin (a) men men bara och pallra sig upp! hatart när sängen är så varm och skön och as kallt när man går upp! vet inte hur många gånger ja gått upp ur sängen och ska börja gå mot toan för oh göra sig iordning med sen vänt och gått och lagt mig igen xD haha! så typislt mig.. men imorn ska ja fan upp! får vi hoppas på :P 

aja sov gott! 

Pussheej<3



 
mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0