30 Januari.

Tjenare!

Va nyss ute i skogen och red med Dacke, MYYS! Va jätte länge sen nu ja red så de va helt underbart! Och så va solen framme oxå, kunde inte bli bättre då kände jag :) tog med mig hundarna med så dom fick en promenix, så nu ligger dom här med mig i sängen helt utslagna och sover;) hehe!
Idag har vi städat och städat tills ja nästan svimmar:P haha, gick upp straxt efter åtta någon gång och åt frukost sen satte ja och alla andra igång och började städa. De blev skit fint i slutet! så nu äre jätte tjusigt här hemma :D haha sen kom ju mäklarn och allt folk och kollade så nu äre bara och hålla tummarna:)!!
Sen efter att alla hade åkt och såg nöjda ut:P så käka vi och sen gick ja ut och red. Mamma och pappa ska hämta små ungarna i åtvid så ja är för tillfället ensam hemma:L rätt gött! tror fan de e så illa att ja fått träningsvärk i röven nu känner ja:P ajabaja Sofia!! Nu ska vi sätta igång med ridandet igen! sån tur att dom plogat sjövägen för då kan man rida där nu på vintern, annars har det varit lite träligt med den biten nu när det är en halv meter snö som är stenhårt. Hästarna sätter sig fast så in i helvete om man rider ut mitt i snön :( usch va med om de förra året och de va inge kul kan ja lova er! Testat inte ..
Att bero på annat nurå, EGON, joakims och min kyckling värpte ett ägg i buren idag :O helt sjukt... de bara låg där i buren och Egon va nog lika chockad han för han bara kolla på mig och ägget som att han inte fatta nått xD haha! Han är så rolig han, puss pån!
Ae om man ska ta och gå ner och sätta på kaffe nurå! Ha de gött

Pussheej<3


ägget till höger är egons ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0