25 Janurai.

Hejsveeejs!!

Vill bara säga att ja slutar tidiiigt idag :D! as grymt jue! fick reda på att samhälls lärarn är sjuk, JAAAAAAAAAAAAA(Y)!! Så får åka hem vid två idag, super glad? ja!:D
Har haft naturkunskap och har projekt nu, sen hem:) Då plugga man i onödan igår ;) hehe men men de e ju bra för då kan man lite grann innan man ska plugga påt igen.
Sen har ja fått panik över att ja vill ha ny telefon! Min håller sakta men säkert på oh lägga av :P haha, så skrev ju på facebook att ja ville ha förslag på bra telefoner, och fick en som ja fastna för rätt hårt!

Denna! Sony ericsson Vivaz Pro U8i :)
Tycker den är så som ja har tänkt mig att ja vill ha! ville ha en Sony ericsson fortfarande för känner mig van vid de och sen med tangentbord till är rätt fränt tycker ja, aldrig haft förrut:) men som sagt de kostar ju lite grann, men ska prata med mamma om man kan komma övverens om något, annars får de bli något annat för en ny telefon behöver ja verkligen nu ialllafall. Så får se;) 
Längtar btw till fredag me!! Ska festa me brudarna då i åtvid(Y) ska bli kul :D 

Aja nu ska ja inte skriva mera, 

Pussheej<3 

Kommentarer
Postat av: juliatember

sån mobil har jag :D

2011-01-26 @ 19:49:12
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0