11 Januari

Hejheej :)
Just nu sitter jag och har hotell lektion. super kul ... orkar inte skolan helt ärligt, ville inte gå upp imorse så kom lite försent :P hehe. Fick skjuts av älskling:)
Igår firade vi mamma me tårta och mys! Va trevligt:D Sen gick vi ut te stallet och fixade och så borstade ja min lilla pluttis:D och frallan va me på hans rygg och försökte ta borsten hela tin när man borstade honom på ryggen :P hehe. Sen gjorde ja inte mer den kvällen:P Joakim kom vid halv elva och innan de kolla ja på film, the break up! haha riktigt rolig faktist:P
Idag slutar ja seent. Fyra bussen blire för vi ska ha bajs samhäll och kolla på nyheter hela jävla tiden!! lite irriterande. Sen när jag kmr hem vet ja inte ett dugg va ja ska göra, fixa i stallet blire sen ingen aning.
Haha igår när ja skulle mocka höll ja på och halka på hela stallplanen me skottkärran full me skit xD tur att ja klara mig och inte fick allt över mej :P haha de had evarit en vacker syn:') xD
Aja nu har ja inge vettigt och säga mer.
Hare nice!

Pussheej<3


Sexig bild från nyår! ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0