30 December

Go morron!

har haft världens äckligaste natt!! drömmt som en apa och kommit ihåg varenda dröm med:o helt sinnes! brukar bara komma ihåg typ en dröm max två men dehär va fan fem st :s och alla va jätte läskiga så man vakna av dom me... usch!
Sitter nu oxh äter frukost i soffan med Jennifer! Andreas och Joakim spelar.. lhar gjort de hela morgonen typ, svin kul.. not.
Idag ska vi ut på stan och shoppa!! Ska kolla efter en outfit till imorgon då vi ska köra gärnet!! ska bli så kul:D
så får hoppas ja hittar nått:) Sen får ja se vad som händer med dan!
igår blev de bowling efter att Andreas kom, gick kanoon.. HAHA klotena vägde fan två ton så va ju jätte lätt och kasta... :P haha
Efter de drog vi hem och beställde pizza oh kolla på family guy! Blev en nice kväll ialf:)
Ne nu ska ja gå och bre mig en macka till!

Pussheej<3



Min underbara häst på min student som betyder allt för mig, gud vet va ja skulle göra utan dig Dacke♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0